Technika sboru od jeho založení
Kombinovaná pístová stříkačka na benzinový pohon od firmy Smekal
byla zakoupena sborem roku 1926
roku 1964 z ní byl odcizen motor
poslední zmínkou v kronice je datum 1. 4. 1965, kdy byla rozmontována do kovošrotu a podvozek dodán JZD na lejtu k mlátičce
Dvoukolová stříkačka PPS 12
do sboru byla přiřazena dne 25. srpna 1951
Osobní vůz Daimler - Benz (Mercedes-Benz)
přivezen v říjnu 1952
osádka 9 lidí
v roce 1959 odvezen do kovošrotu
Tatra 805
pořízena v roce 1957
součástí vybavení vozu byla přenosná stříkačka PS 8
roku 1992 byla vyřazena a až v roce 2007 byla renovována
v roce 2009 postavena na veteránské značky a rok před tím za symbolickou cenu předána z majetku obce do správy sboru. Nyní slouží sboru jako ukázka techniky starých hasičů.
hlavním strůjcem renovace byl Petr Slouka a Tomáš Lauterbach
PS 12
požární stříkačka, která byla pořízena dne 18. 12. 1971
v roce 2021 velká generální oprava a slouží stále
Škoda Cas 16 - RTH (tzv. Trambus)
pořízen v roce 1983
v roce 2000 předěláno čerpadlo (Cas 25 RTHP) a prodán do Podolí
PS 16
čerpadlo původně patřilo cukrovaru v Sokolnicích
po zrušení cukrovaru bylo znovuobjeveno a renovováno
nyní je v provozuschopném stavu v hasičské zbrojnici díky hlavnímu strojníkovi Petru Sloukovi
Avia DA12
pořízena roku 1998
vyřazena roku 2014 - umístěna v muzeu Brno-Řečkovice
Karosa Cas 24
pořízena v roce 2006 převodem od profesionálů z Bučovic
po získání dotace proběhla rekonstrukce nástavby v Polsku
v zimě 2010 generální oprava čerpadla
s lehkými úpravami slouží dodnes
Iveco Magirus
pořízeno v roce 2014 jako náhrada za Avii DA12
motor Deutz 6ti válec ,vzduchem chlazený s turbem (vytuněná V3Ska), výkon 118 kw, obsah 6086 cm3
V předu vybaveno čerpadlem Ziegler FP 16/8-1V19 poháněné od motoru s jedním sacím hrdlem a třemi výtlačnými hrdly
Vůz byl přivezen po vlastní ose z Mnichova s plnou výbavou